סגן השר יברקן תוקף: "גנץ ומנדלבליט פגעו אנושות באמון הציבור"

איתי גדסי No Comments on סגן השר יברקן תוקף: "גנץ ומנדלבליט פגעו אנושות באמון הציבור"

לאחר הוראת בג"ץ לבטל את ועידת הבדיקה למח"ש על התנהלות הבעייתית של מח"ש מול שוטרים אלימים וסוררים שעלתה בממשלה, סגן השר יברקן תוקף את האחראים לכך, "גנץ ומנדלבליט שוב בחרו לא לעמוד לצד האמת וחקר האמת, תאמו עמדות, לא טרחו להגיב לפניית בג"צ במענה לעתירה, ובכך אילצו את בג"צ לבטל את הוועדה"

גדי יברקן צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן השר לביטחון פנים ח"כ גדי יברקן, הגיב להחלטת בג"צ היום (רביעי) לבטל את ועדת הבדיקה למח"ש שביקשה לבדוק את התנהלות מח"ש מול איבוד האמון הציבורי במח"ש לאחר זיכוי שוטרים מאירועי אלימות כנגד אזרחים ואי טיפול בשוטרים סוררים.

סגן השר יברקן תקף את האחראים לביטול הועדה, "שר המשפטים בני גנץ והיועמ"ש אביחי מנדלבליט פגעו אנושות באימון הציבור, בכך שכפו על בג"צ לבטל היום סופית את החלטת הממשלה להקמת הוועדה לבדיקת מח"ש. וועדת הבדיקה הוקמה בין היתר לבקשתי ובהובלת שר המשפטים לשעבר ושר הבט"פ, שותפי השר אוחנה".

סגן השר יברקן תקף קשות את ההתעלמות של שומרי הסף לכאורה מעוולות המערכת, "גנץ ומנדלבליט שוב בחרו לא לעמוד לצד האמת וחקר האמת, תאמו עמדות, לא טרחו להגיב לפניית בג"צ במענה לעתירה, ובכך אילצו את בג"צ לבטל את הוועדה. למותר לציין שבהתנהלותם זו, פוגעים שר משפטים והיועמ"ש בכל מי שמעוניין בחברה תקינה והוגנת.

סגן השר הבהיר כי "כחול לבן מעולם לא תמכו בחקירת מח"ש ועכשיו הם מנופפים בזה בפני הציבור ומבטלים את הוועדה שכבר החלה לעבוד. מי שחשב להצביע כחל"ב ורוצה לרפא את מח"ש, מוטב שיחשוב שנית".

בסיום דבריו הבהיר סגן השר יברקן, "נעשה כל שביכולתנו כדי ששר המשפטים הבא ידאג לסגירת מח"ש ולהקמת גוף חוקר עצמאי ובלתי תלוי, שיחדל לגבות שוטרים סוררים ויחזיר את אמון הציבור במשטרה".



0 תגובות